Smoki ili zašto je dobro u januaru rezervisati letovanje?


Prošlo je sigurno tri godine od kako nisam jela smoki. Odvikla sam se od svih grickalica kad sam shvatila da udruženi sa pivom stvaraju dodatni pregib na mom stomaku. Jedno veče, usled prazničnih bahanalija, padne mi na pamet kako bi dobro bilo grickati smoki uz sto-puta-prikazivanu holivudsku limunadu.




Moja mama je do praznika mislila  da sam opterećena zdravom hranom i ubeđivala me da su naučnici dijagnostikovali taj poremećaj, pa je smoki bio odličan povod da povratim njenu veru u mene, da je zdrav čovek - nakljukan čovek.





Uzmem jedan komad, mislim se, šta je ovo, nije bio ovakav kad sam bila mala, ček da probam još jedan. Pojedem ga i ne mogu da verujem da je potpuno drugačiji ukus. Ne razumem taj ukus, mislim, nije mi prijatan. Pojedem treći, i nepce mi kaže to je već prepoznatljivo, na dobrom sam putu. I tako je cela kesica došla na proveru, a ja se pitam - zašto nisam stala posle prvog?


Prođoše praznici, raskitila sam jelku. Uz slatkiše uvek dobijem i gratis kilogram sala, sa dodatnim prelivom, preko pantalona. I tako sasavim slučajno, pored svih samo-motivišućih to do lista, nametnem sebi najbolji cillj - rezervisaću letovanje u januaru! Već u glavi sam krenula sa pripremama. Opet ću dosađivati ljudima sa hrono dijetom, opet ću se duvati kako sam u formi jer vežbam. Ono što ja mogu sama sebi u glavi da uradim, nikakva podrška sa strane mi ne treba.  




Da li će me to držati do prvih kolača ili marcipana, ne znam, ali polet koji sada imam je neverovatan. Sitonija, 15 dana ... raj u mom malom svetu. 


Za sada sam na Facebooku ;) Posetite me i tamo.

9 comments :

  1. Lepo je uopste moci planirati na 6 meseci unapred! Draga Mama zelimo ti uspesno planiranje, odlazak, boravak i povratak sa svojim gusarima kuci... Mi cemo isto u Grcku sa predtinejdzerom i tinejdzerkom...a sledece godine putujemo u Ekvador kod moje drage koleginice latinoamerikanke Beatris.... Nije sve u letovanju ! Ima nesto i u dalekim destinacijama ! Kiss na dupli bis !!!

    ReplyDelete
  2. Lepo sve ieplaniraj mama,gusari se moraju drzati pod kontrolom. I uzivacete.... Ne mogu svi da planiraju 6 meseci unapred.... Budi srecna draga Sneki i zbog toga.... Mi cemo isto u Grcku....ali u poslednjem casu... a sledece godine u Ekvador kod moje Beatris.... PS Nije sve u letovanju, ima nesto i u Latinskoj Americi ! Hahahaha

    ReplyDelete
  3. Sve je u ciljevima, ako ih ne postavimo - nema motivacije, nema uspeha. Hvala na podršci!

    ReplyDelete
  4. Draga Snezana, divim se tekstovima koji nas nateraju da stvari oko sebe posmatramo iz 'druge dimenzije'! Pored potpune opravdanosti za postojanje 'To do' liste ( tvoj veoma koristan savet), sam tekst me je naterao da se zamislim: Da li je lepo imati plan radi ostvarenja samog cilja? Ili je lepo imati plan, prekrsiti ga, pa uzivati u momentu ' ispalo je odlicno, kako sam se nadala'? Divan tekst! Jos razmisljam o svojim ciljevima i realizaciji planova za skoriji period.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jelena, ovo se zove vetar u leđa. Nadam se da će sve što živi u mojoj glavi ugledati svetlost i ovde, na blogu. Hvala ti.
      Formirajući "drugu dimenziju" u svakodnevnom životu činimo da svaki trenutak bude poseban kao da je isplaniran. Mirišljave sveće, cimet, čokolada i vino, prigušeno svetlo i muzika nekada nisu sitnice, već suština. Hvala još jednom ;)

      Delete
  5. Svake godine obećam sebi letovanje, u januaru. Pogledam ponude i maštam. I već par godina, samo na maštanju ostaje. Januar i februar su mi uvek dno dna. Znam, i to je u glavi možda i treba da promenim tu vrtešku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juče je bio najdepresivniji ponedeljak u godini, a ja sam stavila kreojon na oči, za po kući. Divan korak jeste maštanje kroz ponude. I ja sam to godinama radila. Ove godine sam rešila malo da im se približim tako što zovem agencije, kao da ću sutra da putujem. Tako mi se čini da sam sve bliža cilju, a nivo samomotivacije raste. Ne dajmo se! Hvala na kom. :)

      Delete
  6. Divna inspiracija od smokija!

    ReplyDelete