Kako napraviti neindustrijski puding



Deca prosto obožavaju puding, a ni mi, malo starija deca mu ne možemo tako lako odoleti. Kod nas u kući je bar tako, uvek se traži činija više. Po novom, teglica više! U isprobavanju kombinacija za neindustrijski puding, bez glutena, osmislila sam užinu koja se sastoji od tri omiljena ukusa mojih dečaka i onog malo većeg, hazbenta: 

Banana + Čokolada + Kokos

Ovakav trojac je po hranljivim i proteinskim vrednostima odlična užina za mališane. Male, sada već čuvene, čia semenke su odličan izvor omega 3 masnih kiselina, magnezijuma, cinka, gvožđa i kalcijuma, koji se najbolje unose kroz ishranu.

Priprema


Sama priprema je vrlo jednostavna. Čekanje je problem. Potrebno je par sati hlađenja radi zgušnjavanja. Svi sastojci su bezglutenskilako dostupni, a njihove cene prihvatljive. 

Pomešajte:

100 ml jogurta jače gustine
2 kašike kokosovog brašna
1 kašika čia semenki
2 manje banane ili 1 veća
1 kašika kakaa
1 kašika meda
Seckani badem ili čokolada po želji

Podelite u činije (teglice) i stavite sat - dva na hlađenje.  

Možda će vam se svideti i jednostavan recept za mafine za one koji tek kreću u bezglutensku avanturu

Prijatna užina!

Pročitajte OVDE kako sam pobedila zavisnost od šećera.


Javite mi utiske! A fotografije mi možete poslati na Facebook.


0 коментара :

Post a Comment